Handlekurv
Velkommen til Jotex

Kundeservice

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.
Ikke nøl med å kontakte oss om du vil ha personlig service!

Bytte & Retur

Slik gjør du om du istedenfor bruker den forhåndsutfylte returetiketten som du finner på følgeseddelen:

  1. Oppgi returårsak.
  2. Ta av og bruk etiketten “PostnordReturn Drop Off”.
  3. Klistre returetiketten over den gamle etiketten på posen/esken.
  4. Riv av returseddelen.
  5. Legg returseddelen i posen/esken med varen/varene. La alle etiketter på plaggene sitte på.
  6. Teip igjen forpakningen, og lever returen på samme sted som du hentet pakken.

Ved retur av store eller uhåndterlige varer, ber vi deg kontakte kundeservice som hjelper deg videre.

Angreretten gjelder stort sett alt på jotex.no.Varen som returneres skal være ubrukt, i uskadet stand og ha alle merkelapper på. Om varen kommer i en forpakning, skal også denne følge med i returen.

Slik tilbakebetales pengene dine

Konto/faktura

Retur/bytte reguleres på din konto eller din faktura. Dersom returen ikke vises på fakturaen er det sannsynligvis fordi returen er registrert etter at fakturaen ble skrevet ut. Du kan selv trekke fra retursummen. Legg til eventuell returavgift 49 kr og betal inn resterende beløp.

Kort

Pengene settes tilbake på ditt kort.

Oppkrav

Oppgi ditt bankkontonummer på returseddelen, og du får pengene raskt inn på din konto. Ellers sendes pengene på et vanlig utbetalingskort.