Hvis feil adresse vises i kassen, kan du se om du selv kan oppdatere adressen din under "Min profil" på "Mine sider" før du gjennomfører bestillingen. Hvis adressen ikke kan endres, skyldes det at kundeprofilen din er koblet til din folkeregistrerte adresse. Våre adresseregister oppdateres mot folkeregisteret nesten daglig, så dersom du nylig har flyttet, kan adressen bli oppdatert automatisk innen kort tid. Hvis dette ikke skjer, kan du kontakte vår kundeservice, som eventuelt kan hjelpe deg med å endre til din nye folkeregistrerte adresse gjennom et manuelt søk før du legger inn bestillingen.
Hvis du har riktig adresse i kundeprofilen din, men ønsker levering til en annen adresse (f.eks. til hytta di), kan du kun bestille med kortbetaling. Du må da opprette en ny kundeprofil uten å oppgi personnummer, registrere en annen e-postadresse enn den du har i den eksisterende profilen, og betale med kort. Vær oppmerksom på at vi ikke leverer til Svalbard.
Slik gjør du det:
• Gå til "Logg inn" og klikk på "Ny kunde"
• Skriv inn e-postadressen din (merk: må ikke være den samme som du har på en eksisterende kundeprofil)
• Skriv inn fornavn og etternavn
• Klikk på "Skriv in adresse manuelt" og skriv inn ønsket leveringsadresse
• Velg et passord og oppgi mobiltelefonnummeret ditt
• Si ja eller nei til nyhetsbrev og klikk deretter på "Fortsett"
• Legg ønskede varer i handlekurven
• Gå til kassen og forsikre deg om at riktig leveringsadresse og mobilnummer vises under "Leveringsmåte"
• Velg kortbetaling, fyll inn kortdetaljene dine og klikk på "Fullfør kjøpet"